nagyibugyi

Tisztelt Olvasók! Elsősorban fontosnak tartom leszögezni, hogy blogom a marslakóknak szól. Ők itt vannak közöttünk, és irodalomtudósoknak meg egyszerű középiskolai matematikatanároknak álcázzák magukat, ám a beillszkedéssel még szemmel láthatólag problémáik vannak. Ezzel a bloggal nekik próbálok segíteni, hogy megértsék a homo sapiens sapiens címmel felmagasztalt lények bonyolult társadalmát.

Levél a Mikulásnak

2013.11.23. 00:32

szerző: nagyibugyi

Kedves Télapó!

Egész évben jó kislány voltam, leszoktam a cigiről, és nem is rúgtam be, legalábbis nem sokszor, és nem is pálinkáztam. Nem voltam nagyon gonosz a szomszédokkal, nem rugdostam meg a téósnéniket sem, és egész sokszor bementem az iskolába, mondhatni rendesen bejártam, kivéve a retorikát de az érthető szerintem. Szóval, nagyon jó voltam, nem csináltam az exeimről sem vudubabát és nem szurkáltam össze őket a kukijuknál, és nem küldettem rájuk átkot a cigányasszonyokkal, akik a nagyállomáson szoktak mászkálni. Idén is kedves voltam és önfeláldozó, és ezzel szokás szerint jól be is szoptam, de most remélem, hogy kapok vigasztalásul egy szuper ajándékot.


Nem kérek én új fejet, mert 10 éve kérem és sose kaptam. Azt se kérem, hogy fogyjak le és legyen nagyobb mellem, mert az is nagyon drága ajándék lenne. Sőt, azt se kérem, hogy ne kelljen többé aludni, és helyette olvashassak még több szakcikket a kutatásaimhoz. Azt se kérem, hogy a szomszédban lakó vén kujonnak ugorjon ki a szeme, amikor legközelebb kukkol, mikor öltözöm (pedig még új függönyt is vettünk, amin tényleg nem kéne, hogy belásson a nyomorultja). Azt se kérem, hogy legyen pasim, mert én már örülni fogok annak is, ha lesz egy kutyám, de azt most még nem kérhetek, mert a szüleimmel lakom (mekkora kemény vagyok) és ők félnek, hogy kiásná a virágokat. És szőrös lenne a ház is. Persze nem értem, hogy miért jobb az, amikor egy férfitól szőrös, na mindegy. És apukám is kiássa a virágokat véletlenül mindig...

Szóval, kedves Télapó, jó kislány voltam, és egy igazán picike, de nagyon hatásos ajándékot szeretnék: egy akkumulátoros ragasztópisztolyt. Olyan ragasztóval, ami azonnal megköt. És hogy mire kell ez nekem? Hát, mivel akkumulátoros, mindig magammal tudnám vinni, és ha valamire rányomnám a ragasztót, az azonnal összeragadna. Mondjuk a rokonok, ismerősök, szülők kollégái, haverjai, öregasszonyok, szomszédok stb. szájára is nyomhatnék egy kicsit belőle legközelebb, amikor megkérdezik, hogy: "Mi a helyzet a fiúkkal?" vagy "Nem mentél még férjhez?" "Miért nincs még barátod?" stb. (Persze ezt a problémát egy láncfűrész is megoldja, de, mint már írtam, jó kislány vagyok.) És, ha lehet, bónusz ajándéknak szeretnék hozzá egy Motörheades pólót, mert az szexi és majd bevonzza a pasikat, úgyhogy mire lejön a ragasztó, addigra nem lesz miért bepofázni.

Előre is köszönöm! Puszilom a krampuszokat! Meg a réneket is (őket különösen)!

Üdvözlettel:
Anna, aki a város szélén lakik a legtrógerebb utcában az Ordibálós Mari meg a Kukkolós Pista mellett.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyibugyi.blog.hu/api/trackback/id/tr795650604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása