nagyibugyi

Tisztelt Olvasók! Elsősorban fontosnak tartom leszögezni, hogy blogom a marslakóknak szól. Ők itt vannak közöttünk, és irodalomtudósoknak meg egyszerű középiskolai matematikatanároknak álcázzák magukat, ám a beillszkedéssel még szemmel láthatólag problémáik vannak. Ezzel a bloggal nekik próbálok segíteni, hogy megértsék a homo sapiens sapiens címmel felmagasztalt lények bonyolult társadalmát.

A minap kaptam egy kedves cimborámtól egy linket, amiben 9 olyan dolog szerepelt, amitől egy szingli lány ... hát, konkrétan kétoldali stabil agyfaszt kap - azt hiszem, ez az adekvát kifejezés. Gondoltam, gyorsba elkészítem a saját listámat. Íme:

1. "Kislányom, öltözz fel csinosan, ki tudja, kivel találkozol!" /Anya/
Nos, ami azt illeti, pontosan tudom, kivel találkozom. A bunkó postással, a buszsofőrrel, a büdös nővel a szomszéd utcából, az ezoterikus nővel ebből az utcából, egy sráccal, aki megrántana, de semmi több, és a több éve párkapcsolatban élő barátnőimmel, meg a pasijaikkal. Szeretem őket, meg minden, de... ezért minek kiöltözni? Jó az a szakadt farmer Ramones pólóval. Úgysem a külsőmért szeretnek.

2. "Szerintem a legjobb barátod szerelmes beléd!" /Barátnő/
Nem, nem szerelmes. Fehérneműben mászkálok a lakásában, belefekszem az ágyába, megeszem a kajáját, másnaposan bezárkózom a vécéjébe... Mindezt anélkül, hogy bármilyen szexuális/szerelmi jellegű szikra megjelenne. Nem fogom elhinni valakiről, aki férfiasan vállalja az érzéseit meg a véleményét, hogy titokban szerelmes belém, ha egyszer kerek perec kijelentette, hogy nem így van. Akinek meg van öccse/bátyja, az simán így viselkedik vele is, nem?

3. "Gyere el hozzánk, itt lesznek a pasim barátai, SZINGLIK! Szerintem az egyik jó lenne hozzád!" /Barátnő2/
Ha azt akarjuk elérni, hogy a barátnőnk egy szánalmas nyomorultnak érezze magát, csak dobjuk be ezt a mondatot. Garantáltan nem udvariasságból fog eljönni a partira, jól is érzi majd magát, és ha közölné, hogy az általunk számára kiszemelt hímegyed nem nyerte el a tetszését, csak tukmáljuk határozottabban. Ezek után már nincs más dolgunk, mint addig tukmálni, míg a szingli barátnőnk bármelyik hímnemű láttán sokkos állapotban menekülni kezd, ezzel meg is oldottuk a problémáját.

4. "Na, volt valami jó pasi a buliban? Mi az, hogy nem? Azért van ez is, mert nem megfelelő helyekre jártok! Ott van például a színház... Kulturális programok..." /Anya/
Nem tudom, szerintetek is a színház a legtutibb ismerkedős hely? Vajon hány vonzó fiatalember vesz azért színházbérletet, mert csak arra vár, hogy leüljek mellé, a sötétben és az előadást is túlharsogva bemutatkozzak, és a szünetben meghívhasson egy pogácsára? Vagy vegyünk mondjuk egy kiállítást. Odalépek egy random idegen pasi mellé, és megkérdezem: Szerinted a művész ezzel mit akart kifejezni?

5. "Ó kislányom, olyan helyes fiút láttam a buszon! Itt szállt le a közelben, szerintem jó lenne neked!"
Ez egyszerűen csodás. Egyrészt, baromi szánalmas lehetek, ha ilyet mond, másrészt... az anyám egy STALKER!

6. "Remélem, neked több eszed lesz, és nem mész férjhez meg nem szülsz gyereket! Én is megbántam!" /Apa/
Köszi fater, én is megbánom mindig, amikor a tükörbe nézek...

7. "Mi az, hogy nem tetszik? Hát vénlány akarsz lenni? Jó lesz az neked! Menjél csak hozzá szépen! A szerelem úgyis elmúlik." /Nagymama/
Na igen. Legközelebb, ha valaki azt merészeli mondani, hogy nem jövök be neki, majd szépen rákiabálok: Az engem nem érdekel! Házasodjunk össze, mert a szerelem úgyis elmúlik. Neked is jó lesz, főzök rád, nem kell mindig anyádat zaklatni ezzel, kimosom a büdös zoknidat, jobb lesz, mint a koli!

8. "Dehát... az egyetemen csak van valaki..." /Barátnő3/
Először is, az élet nem japán középiskolás szerelmes történet, ahol a népszerű fiú egy tök átlagos (vagy az alatti) lányba fog beleszeretni. Másrészt pedig nem tudom, feltűnt-e bárkinek, de ez egy BÖLCSÉSZKAR! Ide nem járnak fiúk, csak leendő kollégák, akikkel nem ildomos kavarni - tapasztalatból tudom. Jár még néhány iszonyat kretén alak is, ja, és ne feledkezzünk meg azokról sem, akik x éve tökéletes párkapcsolatban élnek. Ezeket összeszámolva az ivararány nagyjából az ellentéte annak, amit egy átlagos informatika karon tapasztal az ember. Kérdés?

9. "Ha én lány lennék, biztos nem kennék magamra ennyi vackot, mert ez természetellenes! Én a természetes nőket szeretem férfiként is!" /Közben ki van téve egy agyonsminkelt, retusált szupermodell borítóképnek/
"Nem értem, miért hiszik azt a lányok, hogy mi felületesek vagyunk, és a külsejük ennyire számít! Ez szörnyen lealacsonyító a férfiakra nézve." /Keres: 18 éves, 90/60/90 paraméteres lányt/
"Olyan rossz, amikor felszedek egy jó csajt, és rögtön lecidáz, pedig nekem komolyak a szándékaim." /A magányos férfi panaszai/
Íme, a szegény, sajnálatra méltó férfiak, akik csak azért tengetik magányosan a napjaikat, mert nem találják az igazit. Az igazit, akinek darázsdereka és nagy melle van, feszes feneke, jól főz, szereti a házimunkát, smink nélkül is egy kiretusált szupermodellre hasonlít, és imádja a szexet bármikor, de azért nem cidázza le a lovagját az első randi alkalmával. Hát... ebből nekem egyedül az utolsó feltételt sikerül teljesítenem, illetve egész jól főzök, főleg, mióta leszoktam a cigiről és már nem hamuzok bele a levesbe. A többi feltételt hagyjuk is. Emlékszem, tinikoromban az volt a célom, hogy ha már szép nem vagyok, legalább művelt legyek. Mondanom sem kell, hogy csak félig jött össze, de eddig kétféle reakciót tapasztaltam: az egyik az azonnali és megváltoztathatatlan "friendzone" - azaz, hogy pasinak néznek, a másik a rémült menekülés és a távolból való sunyi pillantások. Még jó, hogy már nincs boszorkányégetés.

10. "Szerintem a fiúk elijednek tőled! Itt van ez a blog, meg a feminizmus... és olyan csúnyán is beszélsz!" /Anya/
A kegyelemdöfés, ami még a buszról kinézett helyes pasiknál is rosszabb. Esküszöm, tükör előtt fogom gyakorolni, hogy élethűen pislogjak bután, miközben ezt rebegem: "Drágám, te aaannnyira okos vagy! Honnan tudsz ennyi mindent?"
Esküszöm, hogy soha, de soha többé nem ejtem ki a számon a következő szavakat, mondatokat: "Minimális genetikai ismeretekkel is kijelenthető, hogy ez baromság", "Eléggé érdekel az asztrofizika", "ortográfia", "emancipáció", "konvergál". Soha, de soha többé nem fogom kifejteni még egy embernek, hogy a feminizmus önmagában nem a nők felsőbbrendűségét hirdeti, és esküszöm, nem fogok 6 mondatos káromkodásokba bocsátkozni akkor sem, ha épp akkor jöttem ki a Tanulmányi Osztályról. Soha nem fogok az intim testrészeimre úgy hivatkozni, hogy "p*na", nem fogom a szexuális aktust "d*gásnak" hívni, és nem reagálok úgy az oktatási reformokra sem, hogy "...meg a kis f*szomat".

Aki szerintem elijed egy értelmes, önálló és magát egyenrangúnak tekintő nőtől, az nem férfi, hanem egy gyáva pöcs kukac. Fú, ez de szarul bénán hangzott. (Majdnem annyira, mint amikor egy fiú kiírja twitteren, hogy épp a vécén ül.) De az a helyzet, hogy csak azért nem fogok összejönni valakivel, hogy legyen egy pasim, és elmondhassam magamról, hogy párkapcsolatban élek. Minek? Én se akarok tartozék vagy dísz lenni senkinek, mással sem fogom ezt megtenni. A vénlánysággal meg semmi baj, már beszereztem a kényelmes fotelt és a hímzőkeretet is. Már csak a macska hiányzik :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyibugyi.blog.hu/api/trackback/id/tr385493875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása