nagyibugyi

Tisztelt Olvasók! Elsősorban fontosnak tartom leszögezni, hogy blogom a marslakóknak szól. Ők itt vannak közöttünk, és irodalomtudósoknak meg egyszerű középiskolai matematikatanároknak álcázzák magukat, ám a beillszkedéssel még szemmel láthatólag problémáik vannak. Ezzel a bloggal nekik próbálok segíteni, hogy megértsék a homo sapiens sapiens címmel felmagasztalt lények bonyolult társadalmát.

Viku társkeresős beszámolóin felbuzdulva jómagam is kedvet kaptam hozzá, hogy ilyesmivel próbálkozzak. Viszonylag fiatal lévén elég masszívan ki vagyok ugyan téve a perverzeknek, de gondoltam, legalább röhögök egy jót, meg csak nem vagyok már 16. Kifejezetten kíváncsi voltam arra, mennyi offenzív üzenetet fogok kapni, és ebből majd milyen szuper gender-nyelvészeti cikket rittyenthetek majd, kiegészítve néhány csetes kamutizenhároméves illetve egy-két bulizás közbeni élménnyel.
A hipotézisem tehát mondhatni az volt, hogy nagyrészt bunkó perverzek fognak írogatni. Eléggé meglepődtem, hogy az érdeklődők nagy része egész rendes, sőt vannak nagyon szimpatikusak, tehát simán lehet ott is pasizni (mondjuk ezt nem hittem volna). Ámde a dolog poén része természetesen a fura üzenetekben rejlik, amit ezennel megosztok a nagyérdeművel. (Előre is figyelmeztetek mindenkit, hogy sehol nincs olyan humorérzékem, mint Vikunak. Olyan nőből egyszerre csak egy élhet egy ekkora országban, de azért próbálkozni lehet :))

Tehát a következő leveleket kaptam:

"Szia, Tamás vagyok, a barátnőmet keresem. Lenne kedved hozzám?" - Ez egy tök értelmes levélnek tűnik, ugye? Az is lenne, ha a kornál nem villogna ott egy bazinagy 61es! (Az enyémnél meg egy 21es ugyebár.) Mottója: "A kor nem számít!" és be van írva neki, hogy max 40 éves nőt keres...
Válasz: Bocsi, nekem nem, de a nagymamám eléggé magányos. Ő most lesz 80 éves, de olyan teste van, mint egy 60 évesnek. Megadjam az elérhetőségét esetleg?

"Huu de jó szopos szád van!" írta Óriásrudi becenvű illető, persze kép sehol, egyéb infó semmi... Ebből aztán könnyedén leszűrhető, hogy nemcsak egy ocsmány, hegyi troll kinézetű tapló az illető, hanem a péniszmérete nagyjából a kulturális szintjével egyezik meg - vagyis gyakorlatilag már mínuszban van. Felhívnám a figyelmet a botrányos helyesírásra.
Válasz: Bocsi, nem látszik a képen, de van egy elég durva fogszabályzóm és 3 db hegyes tüskés nyelvpiercingem. Mielőtt ezekhez eljutsz, meg kell ismerkedned azonban a képen is látható (*megjegyzés: kb a kép felét kitakarja*) acélbetétes bakanccsal. Még mindig szeretnéd?

"Szia, Géza vagyok, 41 éves, szívesen kényeztetnélek! Mit szólsz?"
Válasz: Köszi, nem kell, kényeztet engem az anyukám eleget. Ma reggel is ágyba hozta a rizsfelfújtat. Úgy gondolod, fel tudod venni vele a versenyt?

"Szia, nagyon szép vagy, lenne egy ajánlatom a számodra, amit egy ilyen gyönyörű lánynak biztosan el kell fogadnia!" - írja egy másik 40+os hapsi.
Válasz: Szia, egészen pontosan milyen ajánlatra gondolsz? Mert most például nagyon jól esne egy somlói galuska...

"Szia! Szereted, ha csókolgatják a lábadat? Szereted a partneredet kikötözni és korbácsolni? Írj, ha benne vagy!" - írja BDSM_lábfétis nevezetű illető.
Válasz: "Ööö végülis benne, csak gyorsan küldjél már egy Canestent a lábamra légyszíves. Csókollak. UI: A lábujjamról a szőrt leszedjem? Mert nem nagyon szeretném."

"Szia! 43 éves vagyok, nem vagyok független, most mit hazudjak, úgyis észrevennéd. Szívesen jól érezném magam veled, semmi komoly, várom a válaszodat."
Válasz: ... hát kb erre úgy reagáltam, hogy ANYÁD! Most komolyan, annyit érek én, hogy egy nálam cirka 22 évvel öregebb, nős faszinak a kis ribanca legyek? Ennyibe néznek ezek? Olyan hülyének, aki egy ilyenre bassza el a fiatal éveit, hogy ott legyen lyuknak, ha otthon az asszonynak nincs kedve? Na, kb ezt írtam le neki, kulturáltabb megfogalmazásban, persze.

"szia.legyen szép napod. figyi.lenne egy olyan lehetőség pesten,hogy nem kelhirdetést csinálni. nem láthatja senki a tested,az arcod. itt vannak olasz vendégek egy szálodában. 30 ember jött. tegnap. ők kérnek lányokat, emailban elkel küldeni nekik a fotót a lányról,és válasz a vendég melyik lánnyal szeretne lenni. jól meg fizetnek.és csak pár órát vele kel tölteni. elvisz vacsorázni meg ilyesmi. nem egyből a szexre kel gondolni. na oké. azis van. de csak 1 pasi választ. nem kel több pasival lenni. 3-4-5 óra az egész,vagy néha egész éjszaka. de keresel 80-100 ezret egy ilyen alkalommal. és ez folyamatos lenne. gondold meg"
Válasz: "Tisztelt Köztársasági Elnök Úr! Mélyen megrendített a levele, ha már Ön is ilyenekkel foglalkozik, hát nem csodálom, hogy szarban az ország. Hát szedje mán össze magát!"
A bizonyíték, hogy a rossz helyesírás bizony könnyen árulója lehet valakinek :DDDD
 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nagyibugyi.blog.hu/api/trackback/id/tr144321135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása